جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

ماکارونی قالبی

مواد لازم : ماکارونی آشیانه ای . پیاز . گوشت چرخ کرده . نمک . ادویه (آویشن) 

 

       

پیاز رو سرخ کنید بعد گوشت چرخ شده رو به اون اضافه کنید به همراه نمک و ادویه . آب رو جوش بیارید و ماکارونی رو به اون به همراه نمک اضافه کنید .بعد از نیم پز شدن ماکارونی رو داخل آبکش بریزید زیاد روی اون آب نریزید تا کمی چسبندگی داشته باشه داخل قابلمه نچسب کمی روغن بریزید و ماکارونی رو دم کنید . از یه قابلمه کوچیک استفاده کنید که ماکارونی کل قابلمه رو پر کنه! بعد از ته دیگ گرفتن و دم کشیدن ماکارونی رو برگردونین!

نظرات 7 + ارسال نظر
یه بنده خدا ... یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

nice

فاطمه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:03

آفرین به پر ورنده ا ت ومرحبا به سلیقه ا ت

آرزو یکی از اعضای دهکده جهانی نت دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 http://www.1nova1.blogfa.com

سلام دوست خوبم

آپتنیا یعنی چی؟


خوبی؟

چه وبلاگ خوشمزه ای داری

این ماکارونی قالبیت هم عالیه دوستش دارم ما یه چیزی تو این تیریپ درست میکنیم و بهش سوفله ماکارانی میگیم

الان میرم لینکت میکنم

تو هم اگه دوست داشتی منو با عنوان وبم لینک کن

راستی آپ هم هستم

سلول خاکستری دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 http://selolekhakestari.blogsky.com

تو کجا وبلاگ من کجا!!!!!
مرسی بابت سر زدنت

پریزاد دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:52

راستی بعداطرزپخت یک ماهی شکم پرواست میفرستم.خیلی خوشمزه ای.
هروقت هم اومدی وبلاگم اشکالی نداره فارس بنویس
راستی اگه بستنی ساده درست بشه بلدی مطلب بزار
اخه همیشه بستنی هام بدمیشه

e2 دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:06 http://www.e2khodam.blogsky.com

من همیشه میام یه نگاه میندازم خودم رو سیر میکنم بعد میرم

ن.خ سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:56

به نظر خوشمزه میاد ولی خودمونیم معلومه که تو سبزیها به جعفری خیلی علاقه داری ها !!!!!!؟؟؟؟؟

علاقه که دارم ...!
ولی از سبزیهای حیاطم فقط جعفری مونده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد