جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

اسپاگتی با قارچ و خامه

 یه ماکارونی جدید و خوشمزه ! 

مواد لازم : ماکارونی .گوشت چرخ شده . پیاز . خامه . قارچ .آویشن .فلفل سیاه 

 

   

 

         

پیاز رو رنده و توی کمی روغن سرخ کنید گوشت چرخ شده و اویه ها رو اضافه کنید بعد از سرخ شدن قارچ رو اضافه کنید تا سرخ شه آب رو جوش بیارین و ماکارونی رو اضافه کنید تا خوب نرم بشه چون دیگه قرار نیست دم بکشه ماکارونی رو آبکش کنید خامه رو به گوشت اضافه کنید و هم بزنید اولین قلی که زد گاز رو خاموش کنید و ماکارونی آبکش شده رو به مواد اضافه کنید و هم بزنید  ! نوش جان  

این غذای سنگینی که زود آدمو میگیره ! و همون موقع سرو هم باید تهییه بشه بنابراین حواستون به اندازه ها باشه که زیاد درست نکنید !

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن(صالح) دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 http://PoorMehr.BlogSky.Com

حال کردی
نذاشتم آپ وبلاگت 2ثانیه بگذره
مگه میشه از وب خوش مزت گذشت
مثل همشه خوش مزه بود(حداقل قیافش)
خیلی وقته بهم سر نزدی
یادت نره سر بزنی

محمد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 http://migam.blogsky.com

آخه نوکرتم این چه عکسی بود ماه رمضونی گذاشتی ؟
همین الان دارم بوش رو حس میکنم
ولی تا به حال خامه نزده بودم واجب شد یه بار امتحان کنم .
همیشه هم ماکارانی رو میزاشتم دم بکشه یه بار نذاریم ببینیم چطور میشه
مرسی از مطلبت

سرهنگ پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17

غذای پر حجمیه برای زمانی که میهمان زیاد خیلی خوبه با تشکر

منیژه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:40

تا به حال اینجوریشو امتحان نکرده بودم به نظرم خیلی خوشمزه میاد ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد