جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

طرز تهیه لواشک

درست شدن لواشک خیلی راحت و ترشه ! 

مواد لازم : هر نوع میوه ای که تو یخچال داره خراب میشه! (سیب .آلو .زردآلو ...) کمی نمک و شکر  

 

 

       

همه میوه ها رو بشورید و داخل قابلمه تا جایی که روی میوه ها رو بگیره آب بریزید وقتی به جوش اومد و میوه ها کمی نرم شدن اونها رو از یه صافی رد کنید تا پوست و هسته و ... ازش جدا بشه حالا دوباره بزارین تا بجوشه و غلیظ بشه بسته به ذائقتون نمک و شکر اضافه کنید و بعد بریزید توی یه سینی ترجیحا جلوی آفتاب بزارین تا خشک بشه ! من دیدم که توی فر هم میزارن ولی خودم امتحان نکردم ! 

 

 

       

نظرات 5 + ارسال نظر
نیوشا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:13

mikhastam nagam didam nemishe
akhe azize man har chize torshi ke torshi nemishe akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ولی من درست کردم انقده خوشمزه شد که اصلا دووم نیاورد !

سرهنگ پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14

آفرین واقعا شما خیلی قبل تشریف دارید خداوند نگهدار شما باشه که نعمات پروردگارو حیف و میل نمی کنید و من الله توفیق

نیوشا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:10

na azizam malome ke kheiliam khob shode
man manzoram in bod ke chera tu ghesmate torshiha gozashtish
vase hamin goftam harchize torshi ke torshi nist

آخه نمیدونستم کجا بذارمش ! پیشنهاد بده !

منیژه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:55

آفرین دستت درد نکنه خیلی راه حل خوبی برای میوه های مونده توی یخچالمون بود منم با سیب و آلوزرد و هندونه درست کردم خیلی خیلی خوب شد ممنون

نوش جونت دوست گلم !

نازگل سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:58 http://www.nazgolijan.blogfa.COM

وای دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد