جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

املت قارچ و کوکتل

یه املت راحت و سریع ! املت قارچ و کوکتل ! البته مخالفای فست فود کوکتل رو می تونن حذف کنن !


مواد لازم : قارچ . کوکتل . فلفل دلمه ای . تخم مرغ . کمی کنجد . نمک و آویشن .




کوکتل رو نگینی خرد کنید و با کمی روغن کنجد تفت بدین تا خوب سرخ بشه بعد قارچ و فلفل دلمه ای رو اضافه کنید و با حرارت بالا سرخ کنید تا قارچ آب نندازه کنجد و نمک و آویشن رو اضافه کنید و تخم مرغ ها رو داخل یه کاسه هم بزنید و بعد به املت اضافه کنید وقتی خودش رو گرفت نوش جان کنید !


نظرات 5 + ارسال نظر
سمیر جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:12

این غذا به شرطی خوشمزه میشه که مث شما قارچ و فلفلش تازه باشه. من وقتی درست میکنم از توی فریزر همه چیزشو در میارم برای همین خیلی طعمش جالب و خوش عطر نمیشه:(

sarhang یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:04

این غذا رو کسی بخوره تا شب دیگه چیزی نمی خوره

واقعاً ؟؟؟!!!!

سیندرلا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:48

وای دیوونه کننده است بعد از خانه تکانی یه سری بهت میزنم یه سه چهار تا از او ن غذاهای خوشمزه برام درست کن بخورم ولی خوهشن هر چی گیرت میادنریز توش فکر می کنم این غذا ازهمون غذاهاست

خانومی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:01 http://khanoomkhanoomha.mihanblog.com/

چه املتی , به به دلم به تاپ تاپ افتاد
باکمال میل لینکت کردم اپتینا جان

sarhang یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:50

فاتحه مون خوندس

اینقدر ها هم بد نیستا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد