جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

معجون انبه

سلام دوستان خوب ! یه نوشیدنی خوشمزه و پر کالری براتون دارم ! تقدیم به خواهر گلم!


مواد لازم : آب انبه 1 لیوان . موز 1عدد . بستنی وانیلی 1 دونه لیوانی . کمی  عسل و کنجد. 2 تا گردو و خرما



خوب راحته ! به جز عسل همه رو بریزین توی مخلوط کن ودر آخر با کنجد و عسل روی نوشیدنی خوشمزه تون رو تزیین کنید و لذت ببرید!




                                                               


نظرات 9 + ارسال نظر
قاشق طلا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:03

ﺳﻼﻡ ﻋﺰﻳﺰﻡ.ﺧﻴﻠﯽ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻴﺎﺩ.ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﮔﻪ ﺧﻨﮏ ﺧﻨﮏ ﺑﺎﺷﻪ.ﻣﺮﺳﯽ ﮔﻠﻢ

negin پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:24 http://www.chefnegin.com

چه بمب کالری خوشمزه و مقوی........ به به

قنادباشی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:47 http://cheferia.net

سلام سال نو با تاخیر مبارک شرمنده از اینکه زودتر نتونستم بیام برای بازدید عید انشالله که سالی به خوشمزگی غذاهای لذیذی که می پزید داشته باشید و پر حیر و برکت و توام با تندرستی داشته باشید براتون آرزوی روزهای خوش در کنار خانواده محترمتون دارم
این نوشیدنی هم خیلی مقوی برای بچه ها هم فکر کنم خیلی مناسب باشه دستتون درد نکنه

الهه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:52

خواهر گلم بابت معجون یه دنیا ازت ممنونم آخه میدونی علاوه بر ارزش خوراکی ارزش معنوی هم داره

وای ! من اگه میدونستم اینقدر ذوق میکنی زودتر تقدیمت میکردم ناز من!

سرآشپز مروارید جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 http://ashpazie-morvarid.persianblog.ir/

سلام به به
چه معجونی دستتون دردنکنه
سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک انشاالله سال خوب وپربرکتی داشته باشید

ممنون خانومی شما هم همین طور

ایلیا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:26

سلام

من یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید
من شرایطم طوریه که باید اشپزی یاد بگیرم
اما در ابتدا میخوام وسایل اینکارو داشته باشم
شما میدونید اول باید چی تهیه کنم؟
مایکروفر؟
بخار پز؟
آرامپز؟
دقیقا کدوم اینا بهتر هستن و میشه باهاشون غذاهای بیشتری پخت

سلام
بهترین روش پخت غذا بخار پز شدنه شما با یه قابلمه در دار و سبدی فلزی هم میتونید با اجاق گاز مواد غذایی رو بخار پز کنید . ماکروفر سریع تر از بقیه است ولی من اصلا ازش استفاده نمیکنم چون هم ضرر داره هم طعمی رو که غذا با اجاق یا فر پخته میشه رو نداره . تجربه استفاده از آرام پز رو ندارم .
از نظر من هیچی جای اجاق گاز و فر رو نمیگیره . باز هم اگه سوالی داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم .

sarhang یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:19

اجازه بدید بخوریم بعد نظر بدیم

ایلیا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:28

سلام

ممنون بابت پاسختون
پس باید به اجاق گاز و فر فکر کنم
البته در مقیاس کوچیکش .....

سوال که خیلی دارم
امیدوارم بتونم از وبلاگتون استفاده کنم
و غذا درست کردن رو یاد بگیرم
چون واقعا بهش نیاز دارم

شیرینکده چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:37 http://www.shahreshirini.blogfa.com

واااااااااااای چه معجووووووووووونی
نوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد