جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

گوجه فرنگی !

سرشار از ویتامین c و پتاسیم کم کالری و پر خاصیت !




نظرات 8 + ارسال نظر
قنادباشی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

سلام راستش نمیدونم چرا من همش شما رو ستایش صدا می زنم آپتنیا جان الان دیدم ای داد بیداد تو پیام قبلی نوشتم ستایش به بزرگی اسم قشنگتون ببخشین منو که قاطی پاطی کردم

ایلیا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:42

سلام

عجب گوجه هایی!
ماکه هرچی گوجه میخریم
لک دار و داغونه .....

الان یه سوال برام پیش اومد
با این سس که نوشتین فودستان چکارش کردین؟!
تو این گرونی
من بودم فودستان رو میخوردم

جدای از مزاح
گوجه رو خیلی دوست دارم
و همیشه به عنوان میوه نمک میزنم و میخورم
از خیلی از میوه ها هم خوشمزه تره .....

کاشکی انواع خرد کردن اینچیزارو هم یه روز یاد بدین
نگینی
خلالی
دایره ای
و چیزای ابتکاری .....

سپیده یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:11 http://puriahelena.blogfa.com

خیــــــــــــــــــــــلی زیبا

الهه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:16

به احتمال زیاد اینا سه تا گوجه بودن که یکی از اونا تبدیل به سس گوجه فرنگی شده (خوبه)

الهه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

با این عکس ثابت کردی که رژیم داری

شاتوت چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:40

سلام خانومی .عکسهای انتخابی و دست پختت همه عالی .

مامانی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:49

رسیدن بهار با خوردن این گوجه های آبدار حکایت شیرینی دارد

ممنون مامان گلم !!!

مینا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

این عکسه دل منو برده خیلی نازه مثل پوستر میمونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد