جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

جونم غذا

هدیه به شکموهای ایرانی

شب یلدا

شب یلدا و میلاد خورشید بر شما دوستان مبارک !


این هم فال امشب ما ! 


گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید


این هم عکسهای یلداییمون ! جای همه ی دوستان خالی ! مهم دور هم بودنه ! با یه استکان چای خوش رنگ هم میشه فضای خانواده رو گرم و نورانی کرد ! حافظ خوانی یادتون نره ! حالا اگه مثل امسال ما شب چله تنقلات زیاد بود بیخیال شام بشید یا شام خیلی سبک میل بفرمایید !


 

ادامه مطلب ...

ژله یلدایی !

سنت دیرینه یلدا بر شما پیشاپیش مبارک ! با یه سری سلیقه های کوچیک هم که شده این شب و جشن بگیریم و دور هم لذت ببریم ! اینم ژله انار من که خیلی هم راحته !


مواد لازم : ژله انار . شیر یا خامه . دونه های انار  





ادامه مطلب ...

ترشی مخلوط صورتی

اینم یه ترشی صورتی خوشمزه ! طرز تهیه اش مثل ترشی مخلوط هست که میتونید از اینجا ببینید . با این تفاوت که کلم برگ بنفش هم به سبزیجات اضافه میشه !




  ادامه مطلب ...

طرز تهیه ترشی مخلوط

یکی از خوشمزه ترین چاشنی ها ! ترشی مخلوط !


مواد لازم : گل کلم . هویج . کرفس . سیب ترشی . فلفل قلمی تند ! . سیر . گلپر . زردچوبه . نمک . سرکه . ترخون . و هر نوع از سبزیجاتی که مایل بودید !



 

ادامه مطلب ...